VAGYONÁTRUHÁZÁSI ÉS HASZNOSÍTÁSI JOGI ELŐADÓ
Főbb feladatok:
- az értékesítésre kijelölt ingó- és ingatlan vagyonelemek jogi helyzetének vizsgálata, a jogi helyzet szükség szerinti rendezése, az értékesítésre alkalmas vagyonelemek kiválasztása és priorizálása;
- kapcsolattartás az értékesítésben közreműködő partnerekkel, a partnerek munkájának ellenőrzése;
- proaktív kapcsolattartás a lehetséges vevői körrel, az értékesítéssel kapcsolatban érkező írásbeli és szóbeli megkeresések megválaszolása;
- vagyonelemek értékesítésére és hasznosítására vonatkozó előterjesztések késztése, adásvételi és egyéb ügyletek teljes körű lebonyolítása;
- kapcsolattartás, egyeztetés a végrehajtókkal, jelzálogjogosultakkal a végrehajtási, illetve jelzálogjoggal terhelt ingatlanok tekintetében, egyezségi megállapodás előkészítése, lebonyolítása;
- kapcsolattartás a hatóságokkal és állami-önkormányzati szervezetekkel;
- kapcsolódó nyilvántartások kezelése,
- az MVH Zrt. tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó állami tulajdonú vagyonelemek hasznosításával feladatok ellátása, koordinálása;
- vagyonhasznosítási eljárások lebonyolítása,
- tulajdonosi hozzájárulások és egyéb tulajdonosi nyilatkozatok kiadásával kapcsolatos eljárások előkészítése és lefolytatása
Elvárások:
- Jogi diploma
- Releváns területen szerzett legalább 1 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret (MS Office, elsősorban Excel, Word);
- Személyiség: önálló, megbízható, pontos munkavégzés, terhelhetőség, jó munkaszervező készség, kiváló kommunikációs és együttműködő készség, stressz tűrés, aktív munkaképesség.
- Büntetlen előélet, magyar anyanyelv és magyarországi lakcím
- Egyéb: Beosztott munkatársi pozíció. Idegen nyelvtudás nem szükséges
Előnyt jelenthet:
- közigazgatásban, önkormányzatnál továbbá állami vagy önkormányzati többségi tulajdonú gazdasági társaságnál szerzett legalább 1 év tapasztalat
- vagyonkezelő / tulajdonosi joggyakorló szervezetnél szerzett tapasztalat
Munkaidő: Teljes munkaidő heti 40 óra, kötött munkarendben, H-CS: 08.00-17.00, P: 08.00-14.00
Munkavégzés helye: 1122 Budapest, Városmajor utca 35. (kizárólag irodai munkavégzés)
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónapos próbaidővel
Munkaviszony kezdete: megegyezés szerint
Jelentkezés az állásra: Elektronikusan, fizetési igénnyel ellátott fényképes magyar nyelvű szakmai önéletrajz megküldésével a jelentkezes@mvhzrt.hu e-mail-címre, a pályázott pozíció tárgy mezőben történő feltüntetésével.
Felhívjuk figyelmét, hogy jelentkezésének elküldésével Ön hozzájárul, hogy az MVH Zrt a kiválasztási folyamat lebonyolítása, az Önnel való kapcsolatfelvétel céljából az önéletrajzában és az esetlegesen csatolt dokumentumokban szereplő személyes adatait tárolja, továbbítsa és feldolgozza. Kérjük, hogy ennek kapcsán jelentkezése előtt szíveskedjen megismerni a MVH Zrt. álláspályázatot benyújtók részére készített Adatkezelési Tájékoztatóját, melyben részletesebb információkat talál az adatkezelés körülményeit, adatainak biztonságát illetően.
2023.05.08. / https://mvhzrt.hu/wp-content/uploads/2023/05/Soskut_Felhivas.pdfSóskút 3596 hrsz.-ú ingatlan ingyenes tulajdonba adásával kapcsolatos felhívás >>